Užitočné informácie

Oznámenia

GEKO Napájací kábel pre ponorné kalové čerpadlo s drvičom

Označenie výrobku: G81449F

 

Oznamujeme všetkým odberateľom, ktorí si u nás zakúpili tento výrobok o možnosti jeho vrátenia, nakoľko je možné že dodaný výrobok nebol dostatočne označený, nebol označený menom výrobcu, poštovou adresou a ani označením CE v správnom tvare.

 

Do doby odstránenia všetkých zistených nedostatkov na výrobku Vám ako predávajúci umožňujeme vrátiť tento výrobok. Pri odovzdaní bude vrátená kúpna cena výrobku. Pri vrátení výrobku nie je potrebné predložiť doklad o kúpe.

Showroom v Liptovskom Mikuláši!

Radi by sme vás pozvali do nášho showroomu v Liptovskom Mikuláši, kde môžete na vlastné oči vidieť a vyskúšať širokú škálu našich produktov. Či už ste profesionálny mechanik, domáci majster alebo jednoducho hľadáte nástroje a vybavenie do dielne, náš showroom je pre vás tým pravým miestom! 

V našom showroome si môžete osobne vyzdvihnúť objednaný tovar. Nemusíte čakať na doručenie, stačí prísť a všetko si vyzdvihnete na mieste.

 

Adresa:

Kapitána Nálepku 1384,

031 01 Liptovský Mikuláš

 

 

 

 

  

Náš tím je tu pre vás

V showroome Vás privíta náš usmievavý a vždy dobre naladený kolega Tomáš. Je pripravený odpovedať na všetky vaše otázky, poradiť s výberom a ukázať vám naše najnovšie produkty. Návštevu showroomu si vopred naplánujte s našim kolegom, ktorého môžete kontaktovať na tel.č. +421 948 474 947.

 

Tešíme sa na vašu návštevu!

Resetovanie hesla!

Dizajn bez názvu (22)

Vážený zákazník,

radi by sme Vás informovali, že sme prešli na nové technické riešenie našej stránky, aby sme Vám mohli ponúknuť ešte lepší zážitok z nakupovania. Ak ste boli registrovaný na našej starej stránke, je potrebné resetovať Vaše heslo. Postup je veľmi jednoduchý a zaberie len pár minút.

Ako resetovať heslo:

  1. Prejdite na stránku prihlásenia:

    • Navštívte našu novú stránku mojadielna.sk a kliknite na tlačidlo "Prihlásenie" v pravom hornom rohu.

  2. Kliknite na možnosť "Zabudli ste heslo?":

    • Pod prihlasovacím formulárom nájdete odkaz "Zabudnuté heslo?". Kliknite naň.

  3. Zadajte svoj e-mail:

    • Do políčka, ktoré sa zobrazí, zadajte e-mailovú adresu, ktorú ste použili pri registrácii na našej starej stránke. Potom kliknite na tlačidlo "Odoslať".

  4. Skontrolujte svoj e-mail:

    • Po odoslaní formulára Vám príde e-mail s odkazom na resetovanie hesla. Skontrolujte si prosím aj priečinok spam alebo nevyžiadanú poštu.

  5. Kliknite na odkaz v e-maile:

    • V prijatom e-maile kliknite na odkaz, ktorý Vás presmeruje na stránku, kde si môžete nastaviť nové heslo.

  6. Zadajte nové heslo:

    • Na stránke, ktorá sa otvorí, zadajte nové heslo a potvrďte ho. Uistite sa, že heslo je dostatočne silné a bezpečné.

  7. Prihláste sa s novým heslom:

    • Po úspešnom nastavení nového hesla sa môžete prihlásiť na našu novú stránku pomocou svojho e-mailu a nového hesla.

Potrebujete pomoc?

Ak narazíte na akékoľvek problémy alebo máte otázky ohľadom resetovania hesla, alebo prihlásenia neváhajte nás kontaktovať. Môžete nám napísať na e-mail eshop@mojadielna.sk alebo nás kontaktovať telefonicky na čísle +421 948 687 660.

Ďakujeme za Vašu spoluprácu a tešíme sa na Vašu návštevu na našej novej stránke!

S pozdravom,

Tím mojadielna.sk

 

Registrovať sa u nás oplatí, pretože získate 3% zľavu na všetky nákupy!

Nákup na splátky - QUATRO

pixel-cells-3674125_960_720-quatro

 

Prečo nakupovať na splátky

Rýchly, jednoduchý a šikovný nákup na splátky cez Quatro vám dovolí nakupovať kedykoľvek, a zároveň si cenu výrobku rozložiť do menších, pravidelných splátok. Tovar tak budete môcť používať hneď po doručení domov, no nezaťažíte vašu peňaženku či rodinný rozpočet.

S Quatrom si budete môcť nastaviť splácanie tak, ako vám to vyhovuje. Zvoliť si výšku akontácie podľa vlastných možností, vybrať si výšku pravidelnej mesačnej splátky ako aj dobu splácania.

Ako sa šikovne nakupuje online

  1. Vyberte si tovar v našom e-shope a v spôsobe platby si zvoľte nákup na splátky cez Quatro. Cez Quatro kalkulačku máte možnosť prepočítať si vaše splátky a zvoliť si svoju kombináciu splácania. Po potvrdení budete presmerovaní na formulár žiadosti.
  2. Vyplňte žiadosť o nákup na splátky a priložte požadované doklady.
  3. Schvaľovanie žiadosti prebehne online. Po schválení podpíšete zmluvu o spotrebiteľskom úvere v online prostredí. V prípade, ak nemáte zriadenú službu Nonstop banking od VÚB banky https://nib.vub.sk/, bude Vám zriadená v procese spracovania žiadosti. Následne si v Nonstop bankingu nájdete aj podpísanú zmluvnú dokumentáciu k spotrebiteľskému úveru.
  4. Vybratý tovar vám bude doručený podľa doby dodania na adresu uvedenú v objednávke.

Quatro kalkulačka:

quatro kalkulacka

 

Ponuka splátkových produktov

Pevné splátky

Ak nechcete platiť žiadnu akontáciu a mesačne platiť čo najmenej, splátkový produkt Pevné splátky vám bude vyhovovať. Tu si môžete zvoliť výšku splátky už od 10 € mesačne a presne rovnakú, okrúhlu sumu, budete platiť každý mesiac. Splácať môžete v sumách od 10 € až po 130 € mesačne po dobu 12 - 60 mesiacov, a to úplne aj bez akontácie. Výška úveru od 100€ do 5 200€.

Šikovné splátky

Ak chcete splácať iba nejakú časť ceny výrobku a svoje splátky si chcete nastaviť tak, aby vám boli šité na mieru, splátky Štandard sú práve pre vás. Viete si pri nich zvoliť výšku akontácie od 0% - 50% z ceny výrobku, zvoliť si dobu splácania od 6-60 mesiacov a podľa toho nastaviť výšku mesačnej splátky. Výška úveru od 100€ do 10 000€.

 

ČASTÉ OTÁZKY

 Aké sú finančné limity pre nákup výrobku na splátky?

Nakupovať na splátky môžete výrobky od 100 € až do 10 000 €.

 

Kto môže žiadať o úver na nakupovať na splátky?

Naše spotrebiteľské úvery môže využiť každá fyzická osoba vo veku od 18 do 75 rokov, ktorá je spôsobilá na právne úkony, je občanom SR alebo má trvalý pobyt na území SR a má pravidelný a trvalý zdroj príjmov (napr. mzdu, rentu, dôchodok, a pod.).

 

Aké doklady budem pri nákupe potrebovať?

Zamestnaný občan:
- platný občiansky preukaz

  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

 

Štátny zamestnanec:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace ALEBO
  • výplatné pásky za 3 mesiace ALEBO potvrdenie zamestnávateľa o príjme

 

Výsluhový dôchodca:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • rozhodnutie (výmer) o priznaní/zvýšení/znížení dôchodku ALEBO
  • potvrdenie z pošty dokladujúce príjem a výšku dôchodku ALEBO
  • kópia výpisu z účtu za posledný mesiac

 

Starobný/invalidný dôchodca:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)

 

Živnostník:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • daňové  priznanie k DZP a detail potvrdenia z portálu FS podpísané klientom A doklad o zaplatení dane ALEBO
  • potvrdenie o výške dane na základe podaného daňového priznania a potvrdenie o zaplatení dane vystavené finančnou správou A
  • predbežná účtovná závierka (príjem a obrat za obdobie nepokryté daňových priznaním) ALEBO
    výpisy z účtu za posledné 3 mesiace

 

Zamestnanec v zahraničí:

  • platný občiansky preukaz
  • druhý platný doklad totožnosti ( pas, vodičský preukaz, karta poistenca..)
  • kópia výpisu z účtu za posledné 3 mesiace
  • výplatné pásky za posledné 3 mesiace
  • potvrdenie zamestnávateľa o príjme ALEBO
  • pracovná zmluva s prekladom

 

Je zaručené, že úver dostanem?

Samotné spísanie a podanie žiadosti o poskytnutí úveru neznamená, že dôjde k uzavretiu zmluvy o spotrebiteľskom úvere. Poskytovateľ úveru rozhodne, na základe údajov, ktoré ste mu zaslali, či vám úver schváli a poskytne.

 

Ktorý úverový produkt je najlepší?

Záleží na vašich možnostiach a požiadavkách. Ponúkame široké portfólio splátkových produktov, z ktorého si každý môže vybrať. Môžete si nastaviť akontáciu (priamou platbou z vlastných prostriedkov), dĺžku splácania aj výšku splátky a produkt si sami prispôsobiť svojím možnostiam tak, aby splátky neprípustne nezaťažili váš osobný finančný rozpočet.

 

Kde nájdem po nákupe na splátky informácie k môjmu úveru a zmluvnej dokumentacii?
Informácie o úvere a zmluvnú dokumentáciu nájdete v Internet bankingu. Viac informácií TU.

 

Je možné odstúpiť od splátkovej zmluvy?

Áno. Aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od zmluvy o spotrebiteľskom úvere, a to do štrnástich dní od jej uzavretia. Žiadosť o odstúpenie úveru musí byť v písomnej forme. Najneskôr do tridsať dní odo dňa odoslania odstúpenia ste povinný vrátiť poskytovateľovi úveru istinu úveru, vrátane úrokov od doby poskytnutia úveru do doby vrátenia istiny úveru.

 

Kedy mi bude doručený výrobok?

Záleží na vami zvolenom výbere dopravy a dostupnosti výrobku. Akonáhle je ale váš úver schválený, začíname pracovať na expedícii vašej objednávky.

 

Ako sa dozviem číslo bankového účtu, na ktoré mám zasielať splátky, a potrebný variabilný symbol?

Číslo účtu pre splácanie splátok a variabilný symbol nájdete v Zmluve o spotrebiteľskom úvere (Nonstop banking od VÚB: https://nib.vub.sk/) a zároveň Vám tieto údaje budú doručené poštou spolu  so splátkovým kalendárom. Číslo účtu pre splácanie splátok nájdete aj na stránke www.quatro.sk v časti oznamy https://www.quatro.sk/oznamy/.

 

Môžem úver splatiť aj predčasne?

Predčasné splatenie úveru je tiež možné. Pre viac informácií kontaktujte  infolinku Quatra: 0850 123 440.

Všetko o nákupe

Minimálna cena objednávky je 5 eur vrátane DPH!

Dizajn bez názvu (45)_1

STATUSY DOSTUPNOSTÍ:

Na externom sklade. Odoslanie 3 - 5 prac. dní.
 
Tovar je skladom u dodávateľa. Predpokladaní čas odoslania do 5 pracovných dní.
 
 
Na externom sklade. Odoslanie 7 -10 prac. dní.
 
Tento tovar pre Vás objednáme u distribútora. Plánovaný čas vybavenia Vašej objednávky je 7-10 dní.
 
Na objednávku. Vybavenie 7-10 prac. dní.
 
Tento tovar pre Vás objednáme u distribútora. Plánovaný čas vybavenia Vašej objednávky je 7-10 dní.
 
 
Momentálne nedostupný. Pozrite si naše varianty.
 
Tovar nie je dostupný na expedičnom ani dodávateľskom sklade. Radi Vám zistíme dostupnosť, prípadne ponúkneme inú variantu.
 
 
Tovar je aktuálne nedostupný. Dotazuj dostupnosť.
 
Tovar nie je dostupný na expedičnom ani dodávateľskom sklade. Radi Vám zistíme dostupnosť, prípadne ponúkneme inú variantu.
 
 
Realizácia služby je na objednávku v priebehu 14 dní. Pre presný dátum nás neváhajte kontaktovať.
 
 
U dodávateľa . Plánované dodanie do 5 prac. dní.
 
Tovar nie je dostupný na expedičnom sklade. Je dostupný na sklade dodávateľa. Plánované dodanie do 5 prac. dní
 
 
 

NA OBJEDNÁVKU. TERMÍN DODANIA UPRESNÍME.

Tovar je dostupný na objednávku. Dostupnosť a termín dodania Vám upresníme.

 

 

MOŽNOSTI OBJEDNANIA:

- Na našom internetovom obchode

- Telefonicky na +421 948 687 660, +421 948 171 578

 

REGISTRÁCIA ZÁKAZNÍKA - (Nevyžaduje sa)

Užívateľské meno a heslo si dobre zapamätajte (poznamenajte) – nebudete musieť nabudúce zadávať Vaše údaje, budete môcť jednoducho kontrolovať priebeh vybavovania Vašej objednávky a v neposlednom rade tiež urýchlite spracovanie objednávky na našej strane.

 

DODANIE - Čo sa stane po objednaní

Po ukončení objednávky na našom internetovom obchode obdržíte na Váš email potvrdenie o registrácii Vašej objednávky.

Pre produkty ktoré sú skladom je informačná doba dodania uvedená na detaily produktu.

Pokiaľ objednávka obsahuje produkty ktoré sú skladom a teda je možné jej kompletné vybavenie je Vaša objednávka expedovaná ihneď s doručením už v nasledujúci pracovný deň.

Objednávky s tovarom ktorý nie je skladom dodávame v bežných prípadoch do 7 až 10 dní. Preto v takomto prípade očakávajte email s upresnením dodania Vašej objednávky.

EXPEDOVANIE TOVARU

Informácia o expedovaní tovaru Vám bude zaslaná na Váš email. Zároveň o odoslaní budete informovaný aj SMS správou. V nasledujúcich dvoch pracovných dňoch očakávajte doručenie.

DOPRAVA A PLATBA

Viac sa dozviete v sekcii DOPRAVA

VRÁTENIE TOVARU

U nás je vrátenie tovaru jednoduché.

Viac sa dozviete v sekcii ZÁKAZNÍCKA PODPORA- Odstúpenie od zmluvy

REKLAMÁCIE

Ak máte akékoľvek problémy so zakúpenými produktami neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám poradíme a ak to bude v našich možnostiach aj za Vás vyriešime.

VYBAVENIE REKLAMÁCIE OD DVERÍ K DVERÁM

Po dohode s kupujúcim zabezpečujeme prevzatie na reklamáciu od kupujúceho a doručenie kuriérskou službou v našej administrácii a na naše náklady. Pre viac informácií nás neváhajte kontaktovať.

Viac sa dozviete v sekcii ZÁKAZNÍCKA PODPORA- Reklamačný formulár

 

NEKOMPLETNOSŤ A POŠKODENIE DODÁVKY

Prosíme venujte zvýšenú pozornosť pri prevzatí zásielky, skontrolujte obsah a stav objednaného tovaru v prítomnosti kuriéra.

V prípade, že sa vyskytla chyba (poškriabanie, akékoľvek poškodenie, nesprávne množstvo tovaru), prosíme v prítomnosti zástupcu kuriérskej spoločnosti vypísať správu o škode, ktorá by mala obsahovať dátum, čas doručenia a popis vady/nedostatkov. Následne Vás žiadame o skoré informovanie nášho e-shopu na tel. čísle +421 948 687 660, alebo emailom na eshop@mojadielna.sk

Úplné obchodné a reklamačné podmienky si prečítate sem:

Úplné obchodné a reklamačné podmienky

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?

Áno, môžete. O termíne naskladnenia Vás budeme informovať. V prípade dostupnosti “na dotaz” je potrebné nás kontaktovať.

2. Čo znamená dostupnosť na objednávku, dotaz alebo na dopyt?

Dostupnosť vždy overujeme u dodávateľa. Je potrebné napísať e–mail s presným názvom a kódom produktu na eshop@mojadielna.sk. Dostupnosť overíme a termín Vám prepošleme.

3. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?

Je potrebné poslať e–mail na adresu: eshop@mojadielna.sk kde bude uvedené číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.

4. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?

Doplniť objednávku je možné len do chvíle kým nie je vyexpedovaná.

5. Môžem objednávku stornovať?

Áno. Zrušenie objednávky je možné prostredníctvom e-mailu: eshop@mojadielna.sk alebo telefonicky na: +421 948 687 660.

6. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?

Pri uplatnení reklamácie sa odporúča, aby kupujúci vyplnil reklamačný FORMULÁR.

7. Zaisťujete aj montáž?

Montáž nezaisťujeme. Sme len predajca.

8. Je u Vás možný osobný odber?

Osobný odber je možný po dohode v Trstenej/ Liptovskom Mikuláši. Pred tým je ale potrebné vytvoriť objednávku a my Vás po skompletizovaní objednávky vyzveme na odber.

9. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom e–shope nemusíte byť registrovaný.

10. Kedy mi dodáte tovar, ktorý aktuálne nemáte skladom?

Po prijatí Vašej objednávky a preverení dostupnosti u dodávateľa Vám vždy potvrdíme termín naskladnenia e–mailom.

11. Ako získam informácie o mojej objednávke?

Stav realizácie Vašej objednávky môžete sledovať po prihlásení v klientskej sekcii. Prihlasovacie údaje nájdete v potvrdzujúcom e-maily o vytvorení objednávky. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e–mailu: eshop@mojadielna.sk, na chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky: +421 948 687 660.

12. Máte kamennú predajňu?

Nemáme, sme len e–shop.

13. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?

Tovar, ktorý Vám z akéhokoľvek dôvodu nevyhovuje môžete vrátiť. Platbu Vám samozrejme vrátime a Vy si môžete objednať iný tovar. Viac v ZÁKAZNÍCKA PODPORA - Odstúpenie od zmluvy.

14. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Môžete platiť prevodom na účet (dopredu) ale len na tovar ktorý je skladom prípadne s dostupnosťou 7-10dní. V e–maily Vám pošleme potvrdenie objednávky a údaje potrebné k prevodu.

Môžete platiť na dobierku – to znamená, že zaplatíte dopravcovi, ktorý Vám zásielku privezie.

15. Ako zistím koľko budem platiť za dopravu?

Cena dopravy sa odvíja od hmotnosti zásielky. V prípade, že budete objednávať viac produktov, stačí tieto produkty vložiť nezáväzne do košíka kde sa zobrazí ponuka dopravy v SR pre Vašu objednávku. Viac v sekcii DOPRAVA.

16. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme expedovať po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.

17. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Áno, samozrejme. Je potrebné pozorne vypísať IČO, DIČ ak ste platca DPH aj IČ DPH.

18. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?

Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov.

19. Keď máte na stránkach uvedené, že je tovar skladom, je skladom naozaj?

Áno, pokiaľ je na stránkach uvedené skladom, tak uvedené množstvo tovaru skladom naozaj máme. Skladové zásoby sa na stránkach aktualizujú každých 15 minút.

20. Je možné tovar rezervovať?

Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa tovar pre Vás rezervuje.

 

Nenašli ste, čo ste hľadali? Máte otázky?

Napíšte nám: eshop@mojadielna.sk

tel. č: +421 948 687 660